I vårt affäarssystem för hissföretag finns enkla och färdiga rutiner för att administrera alla hiss- och rulltrappsanläggningar hos kunderna. Allt från att skapa arbetsorder på en specifik anläggning med serviceloggar till komplett register med anläggningsdata och serviceavtal. Entré hjälper dig även att hantera avtalen med automatisk fakturering i perioder samt planering av återkommande serviceuppdrag.
Till alla anläggningar kan affärssystemet naturligtvis visa en ekonomisk uppföljning för att se att anläggningarna är lönsamma. Till varje anläggning kan även ett dokumenthanteringssystem kopplas med automatisk mallhantering och taggning av alla officedokument.
Läs mer om Entré här - för det större företaget >
Läs mer om Entré Office här - för det mindre företaget >
Några av funktionerna i Entré för hissföretag:
- Projektstyrning med budget och prognos
- Arbetsorderhantering
- Fakturering
- Reskontror
- ÄTA-hantering
- Lönehantering
-
Entré Portal - branschledande app för Apple och Android
Med Hantverksdatas system får du alltid tillgång till Entré Portal - vår branschledande app. Där har du full koll på din tidsregistrering, din service eller dina ordrar. Allt för att din vardag ska bli så enkel som möjligt. Entré Portal är molnbaserad och synkar direkt till webben, så du och dina kollegor ska ha full koll på hela linjen.