Med Hantverksdatas affärssystem för elektriker får ditt företag ett gemensamt verktyg för all ekonomi och projekthantering. Projektledarna får ett kraftfullt verktyg där de kan styra sina projekt med budget, prognos, lyftplaner och ÄTA-hantering. Elekrikerna ute på plats kan enkelt registrera sin tid och material genom appen i telefonen.
Några av funktionerna i Entré El:
- Projektstyrning med budget och prognos
- Arbetsorderhantering
- Faktureringsprogram
- Reskontror
- ÄTA-hantering
- Lönehantering
Läs mer om Entré här - för det större företaget >
Läs mer om Entré Office här - för det mindre företaget >
Läs kundcase från elföretag här >
-
Entré Portal - branschledande app för Apple och Android
Med Hantverksdatas system får du alltid tillgång till Entré Portal - vår branschledande app. Där har du full koll på din tidsregistrering, din service eller dina ordrar. Allt för att din vardag ska bli så enkel som möjligt. Entré Portal är molnbaserad och synkar direkt till webben, så du och dina kollegor ska ha full koll på hela linjen.
Samarbetsavtal med:
- EIO
Snabblänkar:
Kontakta en säljare
Läs mer om våra produkter här
Läs mer om vilka lösningar vi kan hjälpa dig med