Med Hantverksdatas affärssystem för elektriker får ditt företag ett gemensamt verktyg för all ekonomi och projekthantering. Projektledarna får ett kraftfullt verktyg där de kan styra sina projekt med budget, prognos, lyftplaner och ÄTA-hantering. Elekrikerna ute på plats kan enkelt registrera sin tid och material genom appen i telefonen. 

Några av funktionerna i Entré El:

  • Projektstyrning med budget och prognos
  • Arbetsorderhantering
  • Faktureringsprogram
  • Reskontror
  • ÄTA-hantering
  • Lönehantering

 

Läs mer om Entré här - för det större företaget >

Läs mer om Entré Office här - för det mindre företaget >

Läs kundcase från elföretag här >

 

  • Entré Portal - branschledande app för Apple och Android

Med Hantverksdatas system får du alltid tillgång till Entré Portal - vår branschledande app. Där har du full koll på din tidsregistrering, din service eller dina ordrar. Allt för att din vardag ska bli så enkel som möjligt. Entré Portal är molnbaserad och synkar direkt till webben, så du och dina kollegor ska ha full koll på hela linjen. 

Ladda ner för Apple här. 

Ladda ner för Android här. 

 

entreportal_startsida.png

 

Samarbetsavtal med:

  • EIO 

 

Snabblänkar:

Kontakta en säljare

Läs mer om våra produkter här

Läs mer om vilka lösningar vi kan hjälpa dig med