Lösningar i Entré

Kostnadsfria webbdemos

Vi håller kostnadsfria korta webbdemos, ca 30 minuter, varje onsdag kl 10:00. Syftet är att visa olika funktionaliteter i Entré för de som är nyfikna på hur man kan effektivisera sin administration och spara tid och pengar. OBS! Det är en demo, inte en utbildning och vänder sig till er som ännu inte har de funktioner som vi visar i demon.

Du behöver en dator med Internetuppkoppling där du följer demon på skärmen och en telefon där du lyssnar och kan ställa frågor till den som håller demon.

Webbdemo

KlarPris - Inköpsportal
Klarpris är en inköpsportal som tillåter dig inom el och VVS att jämföra priset på valda produkter mellan olika leverantörer. Du sparar både tid och pengar då du slipper leta efter varor och alltid får bästa nettopris presenterat. KlarPris tar även hänsyn till dina rabatter, bonusar och avtal. Du får en bra överblick där du kan se var du kan handla dina varor till bästa pris. Vi går igenom hur du startar igång tjänsten och de finesser som du kan använda.

Hantering av bilagor till kundfakturor
Arbeta med fakturabilagor. Vi tittar på hur man kan adderar bilagor så som checklistor, tidslistor och leverantörsfakturor.

Nytt i portalen
Attestera leverantörsfakturor i mobilen och bildsök av artiklar på webben är bara två av de smarta nyheterna vi kommer att titta på under denna webbdemo, nyfiken?

Hantera leverantörs- och kundfakturor digitalt
Inga mera papper! Hur kan det gå till? Vilka alternativ finns det?
Vi visar våra digitala fakturaflöden i Entré. Hur InExchange, Readsoft och OpusCapita underlättar hantering av fakturor.

Offert i portalen
Vi visar den helt nya offerthanteringen. Offert är tillgänglig i Arbetsledarlicensen – utan extra kostnad eller installation. Funktionen bygger på att arbetsledaren enkelt kan skapa en offert med anbudspris, arbetskostnad för ROT beräkning samt beskrivning av anbudet och möjlighet att bilägga dokument som specifikationer, bilder, ritningar m.m. Anbudet skickas direkt via mail. Kunden kan gå igenom detta och kommunicera med arbetsledare via interna meddelanden som sparas och loggas. De kan också acceptera anbudet via BankID.

Entré Tidsplanering
Skapa, dela ut ordar, tidsplanerna era montörer i en schemavy. Vi visar hur ni enkelt kan arbeta med tidsplaneringen i portalen.

Entré Utlägg
Genom ett samarbete med Companyexpense erbjuder vi nu en ny smart tjänst för hantering av utlägg och reseräkningar. Att hantera kvitton och reseräkna upplevs ofta krångligt. Entré utlägg kan underlätta er hantering både för den anställda och företaget.

Med Entré Utlägg kan du både automatisera dina reseräkningar och digitalisera dina kvitton. Tjänsten tillåter dig att reseräkna on-the go och du slipper mängder av oläsliga kvitton i slutet av månaden. Du får en smart och automatiserad lösning som underlättar för användaren på fältet, chefen och ekonomiavdelningen.

Inga aktuella datum just nu! Kommer inom kort. 

Kontakta oss gärna vid frågor info@hantverksdata.se 

Kontakta mig