Entré Office

Ett system utvecklat för moderna hantverkare

Entré Office är webbverktyget med de smarta lösningarna för det moderna hantverksföretaget. I Entré Office finns allt i samma system, helt integrerat och färdigpaketerat. Har du inte behov av detaljerad funktionalitet så är det här systemet för dig. Med Entré Office har du alltid tillgång till systemet. I mobilen, på surfplattan eller i din dator.

Det här är Entré Office

Entré Office innehåller branschlösningar för de flesta hantverksbranscher t ex El, VVS, Måleri, Glas, Plåt, Ventilation och Bygg. De branschunika lösningarna har du på ett och samma ställe; arbetsorder, fakturering, tidsregistrering, egenkontroller, dokumenthantering och uppdaterade prislistor från de ledande leverantörerna. Entré Office är paketerat för att passa de allra flesta små och medelstora företag som jobbar med entreprenad och service. Kontakta oss för att se om Entré Office är lösningen du söker.

 

Börja med att beställa en testperiod, vi ringer upp och bokar en tid för en kort demo. Testperioden är startad! 30 dagar öppet köp. Du har fri support under våra öppettider.

Lösninger i Entré Office

 

  • Orderhantering
  • Artikelhantering
  • Tidsregistrering
  • Tidsplanering
  • Kundhantering
  • Kundreskontra
  • Bokföring & Lev.reskontra
  • Fortnox
  • Projekt

Orderhantering

Samla enkelt allt material och tider på en arbetsorder i systemet. Med hjälp av EDI-följesedlar, favoritlistor och färdiga branschprislistor som alltid är uppdaterade.

Artikelhantering

Entré Office levereras med aktuella prislistor för din bransch. Listorna uppdateras automatiskt. Du kan även läsa in dina rabattbrev om du vill.

Tidsregistrering

Registrera tiden direkt på arbetsplatsen. En registrering ger underlag till både arbetsorder och lön.

Tidsplanering

Planera arbetsordern på montören och den blir synlig direkt i surfplattan/mobiltelefonen.

Kundhantering

Alla uppgifter sparas och finns tillgängliga. Möjlighet att ställa in betaldagar, synlig rabatt/påslag, synligt artikelnummer, rotuppgifter och omvänd byggmoms.

Kundreskontra

Hjälper dig att hålla kontroll på att kunderna betalar sina fakturor i rätt tid. Förutom betalningsregistrering kan du skicka påminnelser och göra rotansökan via fil.

Bokföring & Lev.reskontra

Ha koll på dina leverantörsfakturor och betala i tid. För enklare registrering, använd EDI faktura så blir registreringen problemfri. Alla fakturor och betalningar hamnar automatiskt i bokföringen. Registrera övriga transaktioner manuellt. Möjlighet att ta ut momsrapport, balansrapport och resultaträkning.

Fortnox

Skapa arbetsorder, dokumentera och registrera tid och material i Entré Office. När jobbet är klart kan du genom integrationen fakturera, sköta redovisningen och kundreskontran i Fortnox.

Projekt

Koppla order till projekt. Med möjlighet att få redovisning på timmar, kostnader och alla intäkter på alla ingående order i projektet.

Paket och licenser

Entré Office

415 kr/mån

per användare

Arbetsorder, fakturering, kundreskontra, tidsregistrering, egenkontroller, tidplanering och färdiga branschprislistor.

Beställ

Entré Office Order

155 kr/mån

per användare

Arbetsorder, Tid & Materialregistrering

Beställ

Entré Office Tidsregistrering

100 kr/mån

per användare

Tidsregistrering

Beställ

Frågor och svar

Arbetsorder, fakturering och kundreskontra.
Arbetsorder, fakturering, kundreskontra och tidsregistrering.
Arbetsorder, fakturering, kundreskontra, tidsregistrering, egenkontroller, tidplanering och färdiga branschprislistor.
Nej, programmet är helt webbaserat.
Absolut! Supportens öppettider: 08.00-16.30 Alla helgfria vardagar 08.00-13.00 Dag före röd dag 12.00-13.00 Lunchstängt Telefon: 08-473 70 10 E-post: support@hantverksdata.se

Hantverksdata.se använder cookies för att förbättra upplevelsen av webbplatsen.

Acceptera